پرسش های متداول

در اینجا سعی داریم به برخی از پرسش هایی که ممکن است برای خریدارن ایجاد شود پاسخ دهیم. 

در صورتی که پرسش شما در این قسمت نبود از طریق تماس با قسمت پشتیبانی (تلگرام،واتساپ،اینستاگرام) میتوانید پرسش خود را مطرح نمایید.

کالا هایی که در فروشگاه "روزسیستم" وجود دارند آیا شامل گارانتی نیز میشوند؟

    فروشگاه روز سیستم برای تمامی کالا های نو و آکبند خود، با شرکت های معتبر داخلی قرارداد بسته و محصولات این فروشگاه با گارانتی عرضه میشوند.

در خصوص لپ تاپ های استوک خریداران مهلت تست ۱۰ روزه داشته و چنانچه خریداری تمایل به دریافت گارانتی یکساله داشته باشد، می‌تواند با پرداخت هزینه، نسبت به دریافت گارانتی اقدام نماید . 

در صورتی که کالا به دستم رسید و مشکل داشت باید چکاری انجام بدهم؟

تمامی لپ‌تاپ های ارسالی روز سیستم در سه مرحله تست می‌گردد و این احتمال که سیستم خریداری شده دارای عیب و نقص فنی و سخت افزاری باشد تقریبن نزدیک به صفر است . اما با این‌حال همانطور که بارها گفته شده، تمامی لپ‌تاپ های استوک دارای ضمانت ۱۰ روز مهلت تست است، پس چنانچه خریدار با مشکلات فنی و سخت افزاری روبرو شود، ظرف این ۱۰ روز می‌تواند با پشتیبانی روز سیستم تماس گرفته و نسبت به برگرداندن سیستم مورد اشاره اقدام نماید، در این وضعیت ما دستگاه دیگری کاملن مشابه دستگاه خریداری شده برایتان ارسال می‌کنیم، در صورت موجود نبودن دستگاه مشابه ، سیستمی با همان کانفیک و مشخصات و با هماهنگی با خریدار برایشان ارسال میگردد. در صورتی که خریدار اصرار به خرید همان برند و همان سیستم را داشته باشد و روز سیستم قادر به تامین آن نباشد کل مبلغ واریزی خریدار به حساب اعلامی ایشان مسترد خواهد شد. 

آیا امکان لغو سفارش بعد از ثبت آن وجود دارد؟

    امکان لغو سفارش تا زمانی برای خریدار وجود دارد که کالای وی تحویل شرکت های پستی نشده باشد.قبل از تحویل کالا به پیک امکان تعویض و لغو سفارش وجود دارد اما بعد از تحویل به هیچ وجه این امکان وجود ندارد. در مواردی نیز که روز سیستم کالای خریدار را طبق سفارش ایشان از سایر وارد کننده ها تامین و خریداری میکند در صورتی که کالا توسط روز سیستم خریداری شده باشد نیز امکان لغو و تعویض سفارش وجود ندارد.لذا قبل از خرید تصمیم قطعی و نهایی خود را از بابت قیمت و نوع کالا گرفته و بعد اقدام به خرید کنید.