دانگل بلوتوث aux پیشرفته

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: گیرنده صوتی بلوتوث جک 3.5 میلی متری صدای فوری بلوتوث V4.1 فرکانس انتقال: 2.4 گیگاهرتز انتقال فاصله 10 متر دامنه انتقال قدرت تا 10 متر در 33 فوت I / O پلاگین زن 3.5 میلی متری منبع تغذیه DC 5V زمان شارژ حدود 30 دقیقه زمان کار حدود 4 ساعت رابط / پورت 3.5 میلی متر ابعاد: 2.32 در x 0.59 در x 0.47 اینچ (5.9 سانتی مت...
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
120,000
9%
110,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450 روی کامپیوتر، لپ تاپ یا خودروی شما وصل می‌شود.  شما با این دانگل به راحتی میتوانید دستگاه های فاقد بلوتوث را از طریق این دستگاه بلوتوث دار کرده و به سادگی از تمامی قابلیت های بلوتوث استفاده نمایید .

محصولات مرتبط

بررسی دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450

  • مدل B09: قابل شارژ از طریق کابل شارژ USB بدون اتصال به منبع تغذیه در حین کار
  • پشتیبانی از انواع گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید و IOS، آیفون، آی پاد، آی پد
  • دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450 با قابلیت اتصال انواع پخش کننده‌های مالتی مدیا به سیستم‌های صوتی خانگی، سینمای خانوادگی، آمپلی فایر، ضبط خودرو و آمپلی فایر صدا در قالب جک 3.5 میلی متری AUX از طریق بلوتوث
  • چیدمان کلید فیزیکی برای کنترل وضعیت عملکرد دستگاه، تغییر آهنگ و موسیقی ، افزایش یا کاهش صدا و در مورد تلفن همراه برای برقراری و اتصال تماس گیرنده
  • مجهز به میکروفون MIC برای پاسخگویی به تماس‌های مخاطب در حین رانندگی یا داخل ماشین، اتصال بین آهنگ‌ها و برقراری تماس تلفنی

سایر قابلیت‌های دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450

  • گیره‌های فیزیکی مناسب برای اتصال به یقه، لباس، آویز کوله پشتی، کیف و غیره وجود دارد.
  • دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450 قابلیت اتصال و نصب آسان بدون نیاز به دانش فنی یا نصب نرم افزار یا اپلیکیشن
  • گیرنده بلوتوث خروجی صدای استریو AUX 3.5 میلی متری با فرمت فیش زن
  • برد عملکرد در شرایط مناسب 8 تا 10 متر
  • گیرنده ضبط بلوتوث دانگل و بلندگوی BT405

کابل USB نر به شارژر میکرو USB مرد برای تغذیه دانگل با شارژرهای مختلف موبایل و تبلت

دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450 چه کاربردی دارد؟

اگر می‌خواهید نحوه استفاده از دانگل بلوتوث aux بدون نیاز به شارژ را به زبان ساده توضیح دهیم، باید بگوییم که می‌توانید با استفاده از دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450 روی هر دستگاهی با ورودی AUX فعال کنید.

به عنوان مثال، اگر ضبط ماشین، بلندگوی خانگی، بلندگوی کامپیوتر، هدفون، هدست، سینمای خانگی، تلویزیون، آمپلی فایر، بلندگوی قابل حمل و غیره دارید و ورودی صدای استریو به شکل دوشاخه زن 3.5 میلی متری AUX دارید.

شما می‌توانید با خرید دانگل ارزان از فروشگاه "روز سیستم"  پخش دستگاه خود را بلوتوث دار کرده و با انواع لب تاب، ای پد، تبلت به وایرلس متصل کنید.

دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450 با ارتباط تلفنی گیرنده بلوتوث و مخاطب

همانطور که قبلا ذکر شد، دانگل گیرنده بلوتوث خودرو از نوع پیشرفته است و قابلیت برقراری ارتباط تلفنی بین تماس گیرنده و مخاطبین کاربر را دارد.

به این معنی که هنگام استفاده از دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450، در حال شنیدن موسیقی باشید مخاطبی با شما تماس بگیرد می‌توانید با فشار یک دکمه تماس برقرار کنید. کاربر از میکروفون دستگاه برای تماس با شما می‌توانید پاسخ دهد. لازم نیست تلفن همراه خود را نزدیک گوش یا دهان خود قرار دهید. البته فاصله میکروفون بیشتر از یک تلفن همراه معمولی است، بنابراین کاربر باید کمی بلندتر صحبت کند.

دانگل بلوتوث aux خودرو دارای سه کلید تعبیه شده است، مانند کلید کنترل از راه دور برای موسیقی، افزایش/کاهش صدا و پاسخگویی به تماس.

دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450 برای گوش دادن به موسیقی نتیجه بهتری می‌دهد

بنابر توضیحات ذکر شده دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450 مانند لپ تاپ، آیفون، آی پاد، آی پد، تبلت، تلفن همراه و غیره را به صورت بی سیم به دستگاه‌های دارای ورودی AUX مانند پخش کننده ماشین، بلندگو، هدفون و غیره متصل کرد. ای او ایکس بلوتوثی یکی از بهترین و برترین محصولاتی است که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

خرید دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450

برای شروع نیازی به اجرای برنامه خاصی نخواهید داشت. نوع فناوری بلوتوث استفاده شده بکار رفته در دانگل بلوتوث aux پیشرفته bt-450  نسخه 3.0 است که از قابلیت A2DP نیز پشتیبانی می‌کند، تنها کافیست اقدام به خرید این Wireless receiver نمایید.

مشخصات
گیرنده صوتی بلوتوث
جک 3.5 میلی متری
صدای فوری
بلوتوث V4.1
فرکانس انتقال: 2.4 گیگاهرتز
انتقال فاصله 10 متر
دامنه انتقال قدرت تا 10 متر در 33 فوت
I / O پلاگین زن 3.5 میلی متری
منبع تغذیه DC 5V
زمان شارژ حدود 30 دقیقه
زمان کار حدود 4 ساعت
رابط / پورت 3.5 میلی متر
ابعاد: 2.32 در x 0.59 در x 0.47 اینچ (5.9 سانتی متر x 1.5 سانتی متر x 1.2 سانتی متر)
Amin Asadian

سلام میخاستم بدونم این بهترع یا بی تی ۳۵۰ ؟

569 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

دوست عزیز تمامی دانگل های بلوتوثی به لحاظ کیفیت در یک سطح هستند . ولی بر اساس سلیقه استفاده کنندگان و کاربران هر کسی ترجیح میده از دانگل خاصی استفاده کنه.

52 روز پیش ارسال پاسخ
امين ازادي

تو اين ادرس اين فروشگاه وجود نداره.و هيچ كس هم نديده بود اين فروشگاه رو

52 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

دوست عزیز فروشگاه ما واقع در یک مجتمع اداری هست ... ما نه مغازه هستیم و نه تو پاساژ و مجتمع تجاری

52 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

دوستانی که قصد خرید حضوری دارند، کافی هست با شماره های درج و ثبت شده در سایت تماس گرفته و نشانی دقیق دفتر فروشگاه رو دریافت کنن.

52 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...