رینگ لایت سلفی

Selfie Ring Light

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: وزن : ۷۵ گرم اندازه : ۸۵ میلی‌متر قابلیت تنظیم میزان نور در سه حالت مختلف دارای باتری داخلی ولتاژ شارژ: ۵ ولت توان: ۴ وات دمای رنگ: ۵۶۰۰ کلوین طول عمر با نور یک بار شارژ: ۴ ساعت همراه با کابل شارژ microUSB مناسب برای : آیفون ، آیپد ، اندروید ،تبلت و لپ تاپ
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
65,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

رینگ لایت سلفی و موبایلی یکی از ملزومات حرفه ای ها علی الخصوص اکستنشن کارهای مژه ، لیفت و لمینت مژه و زیبایی کاران صورت ، جهت گرفتن عکس های قبل و بعد کار با بهترین کیفیت وضوح است .این وسیله نوعی رینگ فلاش میباشد که شارژی است، یعنی با کابل usb بمدت نیم ساعت شارژ میکنید تا یک هفته بدون کوچکترین افت نوری براتون کار میکنه (درصورتی که مدل قدیمی که باتری خور بود دچار افت نور میشد) 3 درجه روشنایی low , medium , high دارد و قابل تنظیم در سه حالت را داراست. ممکن است شما نیز این تجربه را داشته باشید که در یک مکانی که نور کافی ندارد بخواهید یک عکس یادگاری بگیرید، یا بخواهید تصاویری با وضوح بسیار بالا گرفته و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. رینگ لایت سلفی selfi ring light این قابلیت را دارد که کیفیت و وضوح تصاویر را تا 75 درصد بهبود دهد.این مدل رینگ لایت سلفی با توجه به اینکه قابلیت شارژ دارد علاوه بر رینگ لایت می تواند به عنوان چراغ مطالعه همراه مورد استفاده گردد.

محصولات مرتبط

مشخصات
وزن : ۷۵ گرم
اندازه : ۸۵ میلی‌متر
قابلیت تنظیم میزان نور در سه حالت مختلف
دارای باتری داخلی
ولتاژ شارژ: ۵ ولت
توان: ۴ وات
دمای رنگ: ۵۶۰۰ کلوین
طول عمر با نور یک بار شارژ: ۴ ساعت
همراه با کابل شارژ microUSB
مناسب برای : آیفون ، آیپد ، اندروید ،تبلت و لپ تاپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...