فندکی کلوشارژر من مدل KC - C02 به همراه کابل USB-C و لایتنینگ

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: درگاه‌های ارتباطی USB کابل همراه لایتنینگ USB Type-C ولتاژ خروجی ۵.۰ ولت شدت جریان خروجی ۱.۵ آمپر ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل ۲.۰ آمپر ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل ۲.۴ آمپر ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل ۳.۰ آمپر ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل توضیحات خروجی ۲۰ وات - مجهز به فناوری FAST CHARGE - به همر... تعداد درگاه خروجی دو عدد قابلیت‌های شارژر امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آ... فناوری Quick Charge ۳.۰ شارژ ایمن (MultiProtect)
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
400,000
13%
350,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خالی شدن باتری و خاموش شدن گوشی در هنگام رانندگی در جاده و خیابان و عدم دسترسی به برق شهری یکی از معضلات همیشگی رانندگان بوده است. به همین دلیل خرید شارژری که دارای کیفیت مناسبی باشد و به باتری دستگاه و قطعات آن آسیبی وارد نکند، امری واجب برای رانندگان است. شارژر فندکی کلومن مدل KC - C02، دارای دو پورت USB است. شدت جریان خروجی این فندکی 2.4 میلی‌آمپر است که برای شارژ موبایل و تبلت و گجت‌های هوشمند مناسب است و می‌تواند گجت هوشمند را بدون آسیب به باتری شارژ کند. به همراه این شارژر فندکی، یک کابل تایپ سی با پوشش کنفی نیز برای شارژ گجت‌های هوشمند قابل شارژ مجهز به درگاه تایپ سی و یک کابل لایتنینگ در پک شارژ قرار دارد.

محصولات مرتبط

مشخصات
درگاه‌های ارتباطی
USB
کابل همراه
لایتنینگ
USB Type-C
ولتاژ خروجی
۵.۰ ولت
شدت جریان خروجی
۱.۵ آمپر
۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
۲.۰ آمپر
۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
۲.۴ آمپر
۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
۳.۰ آمپر
۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
توضیحات
خروجی ۲۰ وات - مجهز به فناوری FAST CHARGE - به همراه کابل تایپ سی و لایتنینگ - شارژ ایمن ( جلوگیری از آسیب به باتری ) - مناسب انواع اتومبیل - گواهی CE اروپا - گواهی RoHS اروپا - قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه - پشتیبانی از فناوری QC۳.۰
تعداد درگاه خروجی
دو عدد
قابلیت‌های شارژر
امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
فناوری Quick Charge ۳.۰
شارژ ایمن (MultiProtect)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...