موس و کیبورد بی سیم مدل لورران KB101

ULTRA THIN WIRLESS KEYBOARD AND MOUSE COMBO

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توضیحات: مینی کیبورد و موس مینی یک صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم...
  • مشخصات: برد ماوس: ۱۰ متر نوع باتری صفحه کلید: دو عدد نیم قلم AA نوع حسگر ماوس: اپتیکال تعداد کلیدهای ماوس: ۳ عدد فرکانس ماوس: ۲.۴G وزن ماوس: ۳۷ گرم ابعاد ماوس: ۱۱۰x۶۰x۲۵ میلی‌متر قابلیت‌های کیبورد: همراه با ماوس وزن کیبورد و موس : ۲۸۰ گرم محدوده دقت: ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ نوع رابط: USB سازگار با سیستم‌عامل‌های: سازگار با تمامی سیستم عا... منبع تغذیه: USB نوع اتصال: بی‌سیم دانگل USB: درگاه‌های ارتباطی USB نوع باتری ماوس: دو عدد نیم قلم AA
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
950,000
11%
850,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترکیبی از صفحه کلید و ماوس بی سیم فوق العاده نازک/رنگ سفید

محصولات مرتبط

توضیحات
مینی کیبورد و موس مینی یک صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم بسیار باریک برای اتصال به رایانه، تبلت و سایر دستگاه‌ها می باشد. این مینی کیبورد و موس با ابعاد کوچک و جمع و جور در عین حال خوش دست و چشم نواز با صفحه کلید حرفه ای وارگونومی میتواند مناسب برای کاربرد های روزانه، مصارف اداری و … بهترین گزینه بشمار آید.این کیبورد دارای شیب 8 درجه بدون لغزش می باشد که هنگام استفاده طولانی مدت از آن خسته نمی شوید. صفحه کلید دارای عملکرد چند رسانه ای است و دارای میانبرها و عملکرد بی صدا است.در این کیبورد با استفاده از فناوری جدید باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شده است و زمانی که از این کیبورد و موس استفاده نمی کنید به طور خودکار به حالت خواب می رود و با فشردن یک دکمه دوباره فعال می شود.این کیبورد و موس بیسیم به وسیله یک دانگل USB به سیستم شما متصل میشود.صفحه کلید و موس هر کدام 2 عدد باتری نیم قلم نیاز دارد.مینی کیبورد و موس با ساختار ارگونومی با صفحه کلید تخت و کلیدهای نرم با عملکرد بالا و سریع برای تایپیست ها و کسانی که زیاد با کیبورد سر و کار دارند مناسب است .وجود 79 کلید اصلی و کاربردی با ساختاری استاندارد، جاگیری درست دکمه ها همانند سیستم های لپ تاپی ، کلید های میانبر و مولتی مدیادار بر روی کلید های F کار گذاشته و برای اعمال آن کلید Fn تعبیه شده است.سایز مینی این مدل که فوق العاده باریک، کوچک و سبک است بسیار مناسب برای حمل و نقل بوده و شما میتوانید براحتی آنرا درون کیف و یا کوله پشتی خود قرار دهید.
مشخصات
برد ماوس: ۱۰ متر
نوع باتری صفحه کلید: دو عدد نیم قلم AA
نوع حسگر ماوس: اپتیکال
تعداد کلیدهای ماوس: ۳ عدد
فرکانس ماوس: ۲.۴G
وزن ماوس: ۳۷ گرم
ابعاد ماوس: ۱۱۰x۶۰x۲۵ میلی‌متر
قابلیت‌های کیبورد: همراه با ماوس
وزن کیبورد و موس : ۲۸۰ گرم
محدوده دقت: ۸۰۰ تا ۱۶۰۰
نوع رابط: USB
سازگار با سیستم‌عامل‌های: سازگار با تمامی سیستم عامل ها
منبع تغذیه: USB
نوع اتصال: بی‌سیم
دانگل USB: درگاه‌های ارتباطی USB
نوع باتری ماوس: دو عدد نیم قلم AA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...