پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل Lazy Bracket

رنگ : صورتی

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: - جنس: پلاستیک ABS - وزن: ۵۰۰ گرم - قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه قسمت نگهدارنده گوشی - دارای گریپ‌های لاستیکی برای جلوگیری از خط و خش - قابلیت اتصال به انواع میز با سایزهای مختلف - دارای رابطی فنری شکل به‌طول ۵۰ سانتی‌متر - قابلیت تنظیم رابط فنری در زاویه‌های متفاوت
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این پایه نگهدارنده گوشی موبایل ظاهری متفاوت با دیگر پایه‌های نگهدارنده دارد و طول آن هم نسبت به آن‌ها بیشتر است. پایه Lazy Bracket رابط فنری شکلی دارد که طول آن به 65 سانتی‌متر می‌رسد. این رابط باوجود سخت بودن، انعطاف‌پذیر است و با فشار می‌توان آن به حالت‌های متفاوت در زاویه‌های گوناگون درآورد. گیره‌ی نگهدارنده پایه Lazy Bracket دارای دو گریپ لاستیکی است که گوشی موبایل را محکم نگه می‌دارد و جنس آن به گونه‌ای است که باعث ایجاد خط و خش روی گوشی موبایل نمی‌شود. قسمت پایینی این پایه نگهدارنده به شکل گیره‌ای ساخته شده است و می‌توانید آن را روی لبه‌ی میز، صندلی و لبه‌های دیگر وسایل مشابه محکم کنید. وزن آن 500 گرم است. از پلاستیک ABS ساخته شده است. گفتنی است قسمت نگهدارنده ی گوشی موبایل جداشدنی است و با قابلیت چرخش 360 درجه به شما اجازه می‌دهد در زوایای مختلف از گوشی موبایل خود استفاده کنید.

محصولات مرتبط

مشخصات
- جنس: پلاستیک ABS
- وزن: ۵۰۰ گرم
- قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه قسمت نگهدارنده گوشی
- دارای گریپ‌های لاستیکی برای جلوگیری از خط و خش
- قابلیت اتصال به انواع میز با سایزهای مختلف
- دارای رابطی فنری شکل به‌طول ۵۰ سانتی‌متر
- قابلیت تنظیم رابط فنری در زاویه‌های متفاوت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...