هندزفری بلوتوثی سونی (Sony) مدل CV-10

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • توضیحات: هندزفری بلوتوثی سونی مدل CV-10 ، از طراحی‎های جمع... هندزفری بلوتوثی سونی (Sony) مدل CV-10 با دو سرگوشی... باتری هندزفری بلوتوثی سونی (Sony) مدل CV-10، قابلی...
  • مشخصات: ✓ رنگ: مشکی ✓ نوع اتصال: بی سیم ✓ نوع گوشی: دوگوشی ✓ کاربری: گیمینگ، ورزشی، روزمره، رانندگی ✓ محدوده عملکرد: 10 متر ✓ رابط: بلوتوث ورژن 5 ✓ سازگاری با: دستگاه های دارای بلوتوث ✓ نگهداشت شارژ در حالت پخش موزیک و مکالمه: 2 تا 4... ✓ نگهداشت شارژ در حالت استندبای: 1 تا 2 ماه
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
550,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توضیحات
هندزفری بلوتوثی سونی مدل CV-10 ، از طراحی‎های جمع ‎و جور و زیبای شرکت سونی است. ابعاد کوچک این هندزفری باعث شده یکی از محصولات پرطرفدار این کمپانی گردد. هندزفری بلوتوثی سونی مدل CV-10، دارای دو گوشی مجزا و با یک محفظه شارژ طراحی شده است، که نمایشگر مقدار شارژ نیز در داخل محفظه زیبایی بیشتری به این محصول داده است. این محصول به راحتی بعد از بیرون آمدن از محفظه با اندک زمانی به دستگاه شما وصل خواهد شد و یک نمایشگر LED برای هر گوشی این محصول در نظر گرفته شده است که به شما وضعیت اتصال را نشان خواهد داد. اگر بخواهید فقط از یک گوشی استفاده کنید باید گوشی سمت چپ را انتخاب کنید زیرا گوشی سمت راست به تنهایی کار نخواهد کرد.
هندزفری بلوتوثی سونی (Sony) مدل CV-10 با دو سرگوشی سیلیکونی طراحی شده است تا شما خیالی آسوده از بابت اندازه گوشی‌ها داشته باشید و تا 10 متر میزان برد بلوتوث این دستگاه استفاده شما را بسیار راحت می‌کند. کیفیت محصول به قدری بالاست که جای صحبتی را باقی نخواهد گذاشت. طراحی و اگونومی زیبایی آن یکی از ویژگی‌های این هندزفری بلوتوثی Sony می‌باشد. به همراه این هدفون سرگوشی‌هایی با سایزهای مختلف نیز ارسال خواهد شد تا متناسب با گوش خود از آن‎ها استفاده کنید. باتری فوق العاده آن در کنار کیفیت صدای مناسب، طرفداران زیادی را سمت این محصول کشانده است.
باتری هندزفری بلوتوثی سونی (Sony) مدل CV-10، قابلیت ویژه‌ای دارد که شما تا 9 ساعت می‎توانید به موزیک خود گوش دهید و تنها با یکبار شارژ کردن هدفون کاملا شارژ خواهد شد.
مشخصات
✓ رنگ: مشکی
✓ نوع اتصال: بی سیم
✓ نوع گوشی: دوگوشی
✓ کاربری: گیمینگ، ورزشی، روزمره، رانندگی
✓ محدوده عملکرد: 10 متر
✓ رابط: بلوتوث ورژن 5
✓ سازگاری با: دستگاه های دارای بلوتوث
✓ نگهداشت شارژ در حالت پخش موزیک و مکالمه: 2 تا 4 ساعت
✓ نگهداشت شارژ در حالت استندبای: 1 تا 2 ماه
مدیر سایت

کیفیت بسیار خوبی داره .
خریدش رو پیشنهاد میکنم

641 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...