هندزفری بلوتوث مینی مدل YX-01

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی: هدست بلوتوثی تک‌ گوش Mini مدل YX-01 مجهز به بلوتوث... با استفاده از این ایرفون می توانید به صورت بی سیم... این هندزفری با ابعاد کوچکی که دارد به خوبی درون یک... همچنین داخل هندزفری بی سیم تک گوش YX-01 از یک میکر... جنس بدنه این هندزفری از پلاستیک + ABS بوده که از م... برروی هندزفری بی سیم تک گوش YX-01 دکمه ای تعبیه شد... باتری ۵۵ میلی آمپر ساعتی قابل شارژ این هندزفری، با... به همراه پک جعبه هندزفری بلوتوثی مدل YX-01 یک عدد...
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
175,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بی سیم تک گوش YX-01 دارای ظاهری زیبا با ابعاد بسیار کوچک می باشد که از طریق نسخه بلوتوث ۵٫۰ به گوشی موبایل و تبلت متصل می شود و بدون هیچ قطعی و نویزی، امکان پخش موسیقی و برقراری مکالمه را در اختیار شما قرار می دهد.

محصولات مرتبط

نقد و بررسی
هدست بلوتوثی تک‌ گوش Mini مدل YX-01 مجهز به بلوتوث نسخه ۵.۰ با محدوده اتصال ۱۵متر می‌ باشد.
با استفاده از این ایرفون می توانید به صورت بی سیم به موسیقی گوش دهید و به تلفن هایتان جواب دهید .
این هندزفری با ابعاد کوچکی که دارد به خوبی درون یک گوش جای می گیرد و صدایی کامل، شفاف و لذت بخش را با استریو قوی و فراگیر پخش می کند.
همچنین داخل هندزفری بی سیم تک گوش YX-01 از یک میکروفون HD استفاده شده و همین امر باعث شده تا کاربر تجربه مکالمه ای شفاف و بدون نویز را داشته باشد و از آن لذت ببرد.
جنس بدنه این هندزفری از پلاستیک + ABS بوده که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش بر خوردار است.
برروی هندزفری بی سیم تک گوش YX-01 دکمه ای تعبیه شده که می توانید به کنترل موسیقی و تماس خود بپردازید.
باتری ۵۵ میلی آمپر ساعتی قابل شارژ این هندزفری، با یک بار شارژ می تواند شما را درحدود ۳ ساعت مکالمه و موزیک و حدود ۷۰ ساعت در حالت استندبای همراهی کند.
به همراه پک جعبه هندزفری بلوتوثی مدل YX-01 یک عدد کابل مخصوص سوزنی جهت شارژ هندزفری نیز تعبیه شده که به راحتی میتوانید در زمانهای مورد نیاز از آن بهره ببرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...