پاد ارگاس پی وان ووپو

ARGUS P1 VooPoo

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: دارای باتری 800میلی آمپری امکان تنظیم دریچه هوا پورت شارژ تایپ سی دارای حالت محافظ چیپست دارای تکنولوژی I TO برای کامدهی بی نظیر دارای توان20وات
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
1,598,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پاد ارگاس پی وان ووپو ARGUS P1 VooPoo,یک دستگاه خوش دست وسبک است.که به دلیل ظاهر زیبا,رنگ های متنوع وهمچنین عملکردفوق العاده راحت وبی نظیرش مورد توجه هر ویپری قرار میگیرد.این پاد پی وان ساخت شرکت معروف و معتبر voopoo است .که به دلیل کارایی و کیفیت بالادر روزهای اولیه تولید و ارائه خود فروش میلیاردی را کسب کرد,و پر طرفدارترین پاد درسراسر جهان شد.

پاد ارگاس پی وان ووپو ARGUS P1 VooPoo

  ARGUS P1 VooPoo

ویژگی ظاهری پاد ارگاس پی وان ووپو ARGUS P1 VooPoo

پاد ووپو یک دستگاه خوش دست و سبک ,با ظاهری زیبا و رنگ های متنوع است.عملکردی فوق العاده دارد.بدنه این پاد از دو جنس پلاستیک و فلزاست.که قسمت فلزی ان ازجنس روی است,وظاهری زیبا و شکیل به ان میدهد.قسمت پلاستیکی ان,از پلاستیک مقاوم و محکم می باشد.در قسمت پلاستیکی میتوان برد و مدار داخل دستگاه را به وضوح مشاهده کرد.همچنین در کنار این دستگاه یک کنترل جریان هوای قابل تنظیم وجود دارد که به شما این امکان را میدهد که بین یک کامدهی محکم تر و یا شل تر تنظیم کنید.

منبع تغذیه پاد ارگاس پی وان ووپو

این پاد دارای یک باتری داخلی با توان 800میلی امپر است.این مقدار توان و شارژ برای یک ویپینگ روزانه و تمام وقت کافی است.وکاربر میتواند با خیالی اسوده و بدون نگرانی از تمام شدن شارژ از ان استفاده کند.نحوه شارژ کردن باتری این وسیله با کابل شارز تایپ سی میباشد.مدت زمان لازم برای شارژ کامل این پاد 12تا18 دقیقه است,که این یکی ار مزیت های این دستگاه محسوب میشود.

کویل و کارتریج  ARGUS P1 VooPoo

کارتریج این دستگاه دارای حجم 2میلی لیتری ودارای دو کویل با دو مقاومت 1,2اهم و 0,7اهم است,که به راحتی میتوان کویل ها را تعویض کرد.کارتریج ارگوس پی وان,مجهز به مکانیزم ضد نشتی است و این اطمینان را به ویپر می دهد تا با خیال راحت از یک ویپینگ بدون نشت مایع لذت ببرد.این خصوصیت باعث میشود تا از یک کام دهی نرم و دلپذیر بهره مند شوید.این پاد با دو کارتریج قابل شارژ به شما ارائه میشودکه دارای کویل مش های داخلی هستند.درضمن کارتریج این دستگاه را به راحتی میتوان از پایین پر کرد.در این پاد برای کام دهی نیازی ندارید تا دکمه ایی از دستگاه را نگه داریدتا کامدهی انجام شود زیرا این عمل به طور اتوماتیک انجام میشود.

چیپست و هوشمندی ارگاس پی وان ووپو

این پاد ووپو دارای چیپست gene al 1.2است.که باعث ایجاد مدار محافظ در دستگاه میشود.این مدار باعث میشود,دستگاه در برابر اسیب های احتمالی در امان باشدو عمر باتری بیشتر شود.همچنین باعث محافظت در برابر اتصال کوتاه,محافظت از شارژ بیش از حد ,محافظت از میزان شارژ ,محافظت در برابر جریان خروجی و محافظت در برابر ویپینگ بیش از حد می شود.

مشخصات
دارای باتری 800میلی آمپری
امکان تنظیم دریچه هوا
پورت شارژ تایپ سی
دارای حالت محافظ چیپست
دارای تکنولوژی I TO برای کامدهی بی نظیر
دارای توان20وات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...