پایه خنک کننده لپ تاپ پرووان مدل PCP54

رنگ: مشکی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: ابعاد: ۳۸۰×۲۹۰×۴۰ میلی‌متر وزن: ۶۸۰ گرم جنس بدنه: پلاستیک و فلز مناسب برای لپ تاپ های: تا ۱۷ اینچی تعداد فن: ۵ نوع سیستم خنک کنندگی: فن
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

امروزه با توجه به محبوبیت و آمار فروش بالای لپ تاپ‌های قدرتمند و گیمینگ، بیش از پیش نیاز به یک دستگاه جانبی برای کمک به خنک کردن آن‌ها حس می‌شود، چرا که بدون تردید افزایش قدرت به افزایش دمای حاصل شده ختم خواهد شد و این موضوع در طول زمان می‌توان به لپ تاپ‌هایی که عمدتاً گران قیمت هستند آسیب وارد کند. شرکت پرووان به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات جانبی از جمله کول پد یا پایه‌های خنک کننده لپ تاپ شناخته می‌شود. پایه خنک کننده لپ تاپ پرووان مدل PCP54 از محصولات پرفروش این شرکت است که می‌تواند با توجه به جنس بدنه‌ی با دوام و ویژگی‌های دیگری که دارد ارزش خرید بالایی داشته باشد. این پایه خنک کننده ابعادی معادل 380×290×40 دارد و 5 فن آن قدرت قابل توجه‌اش در زمینه‌ی خنک کردن لپ تاپ را تضمین می‌کنند. ناگفته نماند که برای لپ تاپ‌هایی تا ابعاد 17 اینچ می‌توان از این پایه خنک کننده استفاده کرد.

خنک‌کننده‌ای زیبا

«پرووان» (Pro-One) یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر مانند پاور، فن و پایه خنک‌کننده است. محصولات این شرکت، گستره وسیعی از تولیدات خنک‌کننده را شامل می‌شود و معمولاٌ از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. پایه خنک‌کننده مدل «PCP54» نیز از طراحی زیبا و کیفیت ساخت رضایت‌بخشی برخوردار است. با توجه به ابعاد PCP54 می‌توانید از این محصول برای لپ‌تاپ‌هایی تا 17 اینچ و کوچک‌تر استفاده کنید. استند PCP54با داشتن 5 فن قدرتمند، می‌تواند نقش مؤثری را در کاهش دمای لپ‌تاپ ایفا کند. این محصول شرکت پرووان از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده است و به همین دلیل از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. در قسمت زیرین این محصول محفظه‌ای وجود دارد که کابل اتصال USB را در خود نگه می‌دارد. وجود این محفظه باعث می‌شود که کابل اتصال گم نشود و از گره خوردن و درهم پیچیدن کابل نیز جلوگیری می‌کند. این کابل از یک طرف به پایه خنک‌کننده متصل است و در طرف دیگر دارای دو پورت USB متصل به یکدیگر است که یکی از آن‌ها به لپ‌تاپ وصل می‌شود و می‌توانید از دیگری به‌عنوان خروجی USB برای شارژ تلفن‌همراه یا تبلت استفاده کنید. هترون دو پایه برای این محصول در نظر گرفته است که می‌توانید با بازکردن آن‌ها، یک سطح شیب‌دار را ایجاد کنید. البته می‌توانید پایه‌های این استند را باز نکنید که با توجه به وجود لایه‌های باریک سیلیکونی در زیر این خنک‌کننده، استفاده از آن روی میز خط‌وخشی ایجاد نمی‌کند.

PCP54

همان‌طور که ذکر کردیم پایه خنک‌کننده PCP54 دارای 5 فن است. این فن‌های زیبا قادرند میزان هوای قابل‌ملاحظه‌ای را جابه‌جا کنند. PCP54 این میزان از قدرت را مدیون سرعت بالایی است که پرووان برای فن‌های آن در نظر گرفته است. البته قابلیت تنظیم سرعت فن در این محصول قرار نگرفته است و بنابراین، نمی‌توانید سرعت این فن‌ها را تنظیم کنید. نکته قابل‌توجه در خصوص این پایه خنک‌کننده وجود فن‌های بزرگ و سریعی است که تقریباً هیچ صدایی تولید نمی‌کنند. این امر نشان از کیفیت ساخت مطلوب این خنک‌کننده دارد. این محصول پرووان دارای چراغ LED است که جلوه خاصی را به فن‌های در حال چرخش می‌دهد و خصوصاً در نور کم، پایه خنک‌کننده و لپ‌تاپ کاربر را زیباتر می‌کند. عمر فن‌های این نوع محصولات حداقل 40000 ساعت است که میزان قابل‌توجهی برای یک پایه خنک‌کننده لپ‌تاپ محسوب می‌شوند.


مشخصات
ابعاد: ۳۸۰×۲۹۰×۴۰ میلی‌متر
وزن: ۶۸۰ گرم
جنس بدنه: پلاستیک و فلز
مناسب برای لپ تاپ های: تا ۱۷ اینچی
تعداد فن: ۵
نوع سیستم خنک کنندگی: فن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...