گیره نگهدارنده یدکی مونوپاد

رنگ: مشکی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • معرفی: با این گیره نگهدارنده، دیگر نگران شکستن و یا گم شد...
  • مشخصات: وزن: ۲۰ گرم مشخصات : گیره یدکی برای مونوپاد - میزان بازشدگی فک...
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
45,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

معرفی
با این گیره نگهدارنده، دیگر نگران شکستن و یا گم شدن نگهدارنده‌ی پایه مونوپاد خود نباشید. این محصول 20 گرم وزن دارد و ابعاد آن به ترتیب طول، عرض و ارتفاع 85، 51 و 23 میلی‌متر هستند. بسیاری از افراد برای عکاسی از پایه مونوپاد استفاده می‌کنند، اما ممکن است پس از گذشت مدتی گیره نگهدارنده‌ی موجود در پایه را گم کرده و یا شکسته‌اند. این محصول مخصوص همین افراد است و برای اتصال روی پایه مونوپاد بسیار مناسب است. روی این محصول حفره‌هایی با رزوه‌های فلزی قرار دارد که از آن برای اتصال به پیچ استاندارد ¼ اینچی مونوپاد استفاده می‌شود. این پایه با تمام سه پایه و مونوپادهایی که به پیچ استاندارد ¼ اینچی مجهز هستند، سازگاری دارد. میزان بازشدگی فک‌های گیره در این محصول 52 تا 80 میلی‌متر است. همچنین در آن پدهایی لاستیکی برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی گوشی موبایل به‌کار رفته است.
مشخصات
وزن: ۲۰ گرم
مشخصات : گیره یدکی برای مونوپاد - میزان بازشدگی فک های گیره: ۵۲ تا ۸۰ میلی متر - دارای پد های لاستیکی برای عدم ایجاد خش روی گوشی - دارای حفره ای با رزوه های فلزی برای پیچ استاندارد ۱/۴ اینچی - سازگار با سه پایه و مونوپادهایی که پیچ استاندارد ۱/۴ اینچی دارند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...