ریموت بلوتوث مونوپاد

ریموت بلوتوث با قابلیت اتصال به گوشی های ios و اندروید

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی ها: دارای: دکمه های شاتر اندروید و ios سازگار با: سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و بالاتر و... رنگ: مشکی نشانگر LED: دارد دارای دکمه پاور منبع انرژی: باتری قابلیت اتصال به بند دستی
فروشنده فروشنده: روز سیستم
آماده ارسال ناموجود
100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

با داشتن شاتر بلوتوثی موبایل به هیچ وجه دیگر اضطراب دیر رسیدن زمان عکاسی را ندارید و  وقتی که کاملا آماده عکس گرفتن از میهمانان هستید تنها با فشار یک دکمه عکس دسته جمعی یا تکی خود را می گیرید !!! با داشتن بلوتوث شاتر ، از راه دور دوربین تلفن خود را کنترل و عکاسی نمایید .این دستگاه کنترل از راه دور که با نام بلوتوث شاتر ( شاتر بلوتوثی ) معرفی شده بسیار سبک و کوچک بوده ومی‌توانید آن را به جاکلیدی خود متصل کنید . وزن این کنترل‌ کننده تنها ۹ گرم است!!! بلوتوث شاتر موبایل مونوپاد با فن‌آوری Bluetooth به موبایل شما متصل شده و تا فاصله ۱۰ متری این ارتباط را حفظ می‌کند. تنها کافی است بلوتوث گوشی خود را روشن کرده و بعد از برقراری اتصال با دستگاه ، شروع به عکاسی و فیلم برداری نمائید . می توانید از این بلوتوث شاتر موبایل به همراه دستگاه مونو پد استفاده کنید و با استفاده از این وسیله ، نیازی به برنامه های  سلف تایمر نخواهید داشت و هر موقع آماده بودید ، عکس بگیرید .

محصولات مرتبط

ویژگی ها
دارای: دکمه های شاتر اندروید و ios
سازگار با: سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و بالاتر و iOS نسخه 6.0 و بالاتر
رنگ: مشکی
نشانگر LED: دارد
دارای دکمه پاور
منبع انرژی: باتری
قابلیت اتصال به بند دستی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...